Optimizacija spletnih strani
Kaj je optimizacija spletnih strani (SEO)?
Optimizacija spletnih strani, znana tudi kot SEO, je proces, ki optimizira spletne strani za boljšo uvrstitev v iskalnikih, kar posledično poveča količino in izboljša kakovost organskega prometa na spletno stran.
SEO lahko razdelimo na tri glavne dele: on-page SEO, off-page SEO in tehnični SEO. Skupaj, te komponente komunicirajo z iskalniki, ki določajo, na katero mesto v rezultatih iskanja sodi neka spletna stran.

Kakšne so prednosti SEO optimizacije?
- SEO povečuje število priložnosti za organsko odkrivanje spletnih strani v iskalnikih.
- Izboljša kakovost prometa na spletno stran.
- Kvaliteten SEO izboljša uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani.
- SEO pomaga povečati verodostojnost in prepoznavnost znamke.

SEO strategije pri Wallflower Studios
Pri Wallflower Studios ti lahko z učinkovitimi metodami SEO pomagamo pri rasti tvojega podjetja. Pregledamo lahko obstoječe SEO stanje, ter optimiziramo tvojo spletno stran za boljšo uvrstitev v iskalnikih in boljšo uporabniško izkušnjo.
SEO storitve
Analize
SEO analize spletnih strani, ki vključujejo vplogled in priporočila za izboljšave on-page, off-page in tehničnega SEO.
Raziskava ključnih besed
Identifikacija ključnih besed in priporočilo za nadaljno strategijo, ki vključuje najboljše SEO prakse, kulturna in lokalna spoznanja.
Tehnični SEO
Tehnične optimizacije za povečanje pojavnosti. Arhitektura spletne strani, notranje povezave, meta oznake, strukturirani podatki, itd.
Lokalni SEO
Lokalne SEO storitve vključujejo upravljanje citatov, Google Business profila, vsebin spletnega mesta, itd.
Ustvarjanje vsebin
Profesionalno ustvarjene optimizirane vsebine, ki so usklajene z etosom znamke in zahtevam ciljnega občinstva.
... in še več!
Samo nebo je meja. SEO prakse so uporabne tudi na platformah kot sta YouTube in Pinterest.
Kjerkoli so tvoje vsebine, smo tudi mi.

Naš pristop
Naš pristop zagotavlja kakovost od začetka do konca. Vsaka stranka je deležna celotne palete našega strokovnega znanja.

Raziskava
Analiza kulture blagovne znamke in uporaba metod družboslovnega raziskovanja za odkrivanje tržnih priložnosti.

Strategija
Kreativna strategija vsebinskega marketinga, ki z večkanalnim pristopom pritegne ciljno publiko in učinkovito promovira blagovno znamko.

Akcija
Nepozabne (virtualne) marketinške kampanje, ki znamko povežejo s sanjsko ciljno skupino.
Pogosta vprašanja
Kako lahko SEO (optimizacija spletnih strani) pomaga tvojemu podjetju?
Podjetja s spletnimi mesti na prvi strani Googlovih rezultatov iskanja imajo večjo verodostojnost.
To dosežemo s pomočjo SEO, ki lahko pripomore tudi k večj ustreznosti prometa na spletno stran.
Koliko stane SEO (optimizacija spletnih strani)?
To je odvisno od velikosti spletne strani in željenih storitev.
Na primer:
Lokalni SEO paketi se začnejo pri 250 EUR na mesec. Strošek vključuje zbiranje citatov, Google Business Profile in on-page optimizacije na spletni strani.
Pri obsežnejših SEO paketih se naše cene začnejo pri 500 EUR na mesec.
Se lahko SEO lotim sam/a?
Čeprav obstaja nekaj elementov, ki so dovolj enostavni za vsakogar, je SEO več kot le vstavljanje ključnih besed. Vključuje razumevanje interakcij med spletnimi stranmi, iskalniki in uporabniki, ter jih optimizira za najboljše možne rezultate.
Naši SEO strokovnjaki so podkovani z najnovejšimi in najučinkovitejšimi strategijami, saj se redno udeležujejo delavnic, treningov in konferenc s področja SEO.
Ali SEO deluje tudi na družbenih omrežjih?
SEO principi se lahko uporabljajo tudi na spletnih mestih kot so Pinterest, YouTube ter celo Instagram. Optimizacija profilov, ključnikov in strategij lahko poveča prepoznavnost znamke v tvoji niši.
Katere so različne vrste SEO storitev?
Poznamo tri veje SEO; on-page SEO, tehnični SEO in off-page SEO. Spodaj lahko preveriš seznam storitev, ki jih vključuje pozamezen tip.
On-page SEO – raziskava ključnih besed, ustvarjanje vsebin in posodabljanje obstoječih vsebin.
Tehnični SEO – izboljšanje hitrosti spletne strani, indeksiranje, arhitektura spletne strani, strukturirani podatki ter analize obstoječega stanja.
Off-page SEO – kampanje, družbena omrežja, vsebinski marekting, lokalni SEO, influencer markating, organizacija dogodkov, pridobivanje zunanjih povezav, itd.
SEO sem uredil pred tremi leti. Ali ga spet potrebujem?
Če nisi SEO strokovnjak in z njim ne sodeluješ na redni bazi, najverjetneje potrebuješ ponovno optimizacijo spletne strani. Google namreč ves čas posodablja svoje algoritme in zahteve za uvrščanje. Najboljše prakse iz leta 2010 v letu 2022 morda ne delujejo več.
Če nisi prepričan, ali je tvoja spletna stran optimizirana, izpolni spodnji obrazec za SEO analizo in prejmi brezplačno poročilo.